مرکز فروش تخصص انواع خرید میز پلین تیبل میت ایرانی خارجی 2023

خرید حضوری میز پلین مردانه زنانه فروش میز پلین ارزان سفارش میز همه کاره پلین

فروش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین میز همه کاره پـلیـنميزي خارق العاده براي تمامي افراد خانواده و مناسب براي تمام سنينTable Mate مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کندفقط کافیست بنشینید و Table Mate را با یک انگشت به طرف خود بکشید .میزی خارق العاده برای تمامی افراد خانواده و مناسب برای تمام سنینTable Mate مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کندفقط کافیست بنشینید و Table Mate را با یک انگشت به طرف خود بکشید .خرید میز پلین و صندلی مناسب و روش صحیح نشستن مهمترین شرط مطالعه و تحریر است که عدم رعایت آن علاوه بر ایجاد خستگی زودرس با گذر زمان باعث ایجاد بیماریهای جسمانی مانند دردهای مفاصل گردن و کمر , خستگی و خشکی چشم و عیوب انکساری ( خصوصا در کودکان هنگام انجام تکالیف ) می شود.



 

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین ویژگی های میز تیبل میت پلین:
- قابل تنظيم در 6 ارتفاع و 3 زاويه مختلف
- داراي صفحه نشكن از پلاستيك كاملا بهداشتي
- مقاوم در برابر ضربه سايش و خراشيدگي
- به آساني حمل مي شود
- به راحتي باز و بسته مي شود
- جاي كمي را اشغال مي كند
- فنر تنظيم ارتفاع از يك آلياژ خاص توليد شده كه به مرور زمان خاصيت خود را از دست نمي دهد
و تنظيم ارتفاع میز تیبل میت پلین هميشه به سادگي روز اول خواهد بود
- قابليت تحمل وزن 22 كيلوگرم(50 پوند)

 

 

 

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 48.000 تـومان

موارد استفاده ميز تیبل میت پلین :
همه موارد !!
ميز تحرير در همه سنين
ميز لپ تاپ
ميز غذاخوري براي همه سنين
ميز.........

 

ویژگی های ميز تیبل میت پلین :

* کم جا و سبک
* پایه های محکم
* سهولت جا به جایی
* قابلیت نگهداری زیر تخت و مبلمان
* قابلیت تنظیم در 6 ارتفاع و 3 زاویه

 

 مناسب و روش صحيح نشستن مهمترين شرط مطالعه و تحرير است كه عدم رعايت آن علاوه بر ايجاد خستگي زودرس با گذر زمان باعث ايجاد بيماريهاي جسماني مانند دردهاي مفاصل گردن و كمر , خستگي و خشكي چشم و عيوب انكساري ( خصوصا در كودكان هنگام انجام تكاليف ) مي شود.

 

بیشتر بخوانید : مرکز خرید انواع میز تیبل میت تاشو بزرگ کوچک همه کاره چند کاره در انواع مارک

 

 

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین

 


اولياء محترم دانش آموزان و كودكان مي توانند از ميز تيبل ميت كه قابليت تنظيم در 6 ارتفاع ( متناسب با قد ) و 3 زاويه را دارد به عنوان مناسب ترين فروش ميز پلین تحرير و مطالعه جهت فرزندان خود استفاده كنند.همچنين دانشجويان , كارمندان , نويسندگان و ساير افراد مي توانند از اين كاربرد عالي ميز استفاده كنند و از مطالعه و نوشتن لذت ببرند.سالمندان عزيز به علت كهولت سن و بيماري نياز به استفاده از لوازم و ابزار خاص براي سهولت در انجام كارهاي روزانه دارند . يكي از اين لوازم ميزي است كه آنها بتوانند جهت خوردن غذا (در تخت خواب يا صندلي هاي خاص ) مطالعه و نماز خواندن به صورت نشسته و استفاده در خارج از منزل و محيط هاي ديگر و . . . از آن استفاده كنند كه شرايط مناسبي داشته باشد تا سالمندان عزيز بتوانند به راحتي و سهولت از آن استفاده كنند.

 

 

 

پرسش های عمومی:

سوال های متداول در ارتباط با میز تیبل میت اوریجینال original table mate :

با وجود دو پایه آیا مقاومت صفحه رویی کم نیست؟

به هیج وجه.تیبل میت میتواند وزنی حدود ۲۰ کیلوگرم را تحمل کند و این به دلیل طراحی ویژه ای است که در پایه های آن صورت گرفته و فشار وارد شده به سطح میز را به خوبی تقسیم کرده و به پایه ها منتقل میکند.توجه داشته باشید که از این میز به عنوان نردبان و یا چهار پایه استفاده نکنید. همچنین از قرار دادن کودکان بر روی آن خودداری کنید.


کاناپه من باید چقدر از سطح زمین بالاتر باشد تا بتوانم از تیبل میت استفاده کنم ؟

برای قرار گرفتن پایه های تیبل میتدر زیر مبل ، کاناپه یا تخت شما حداقل فاصله ای که این لوازم با زمین دارند کافی است . اما برای اطلاع باید بدانید قطر پایه های میله ای شکل تیبل میت ،۲ سانتیمتر است .

 

 

وزن میز چقدر است ؟

تیبل میت تنها ۵/۲ کیلو گرم وزن دارد .


آیا راحتی حرکت پایه ها بدلیل وجود چرخ در آنها است ؟

خیر ، هیچ چرخی در پایه ها وجود ندارد . شکل و طراحی صیقلی پایه ها ، بدون هیچ لبه تیزی که به فرش گیر کند و باعث پارگی شود و یا بر روی سطوح کف خش بیاندازد ، باعث سر خوردن راحت و آسان تیبل میت می شود .


آیا تیبل میت از جنس خاصی ساخته شده که تا این حد سبک است ؟

صفحه رویی تیبل میت از پلاستیک پولی پروپیلن و پایه های آن از آلومینیوم سبک و مقاوم ساخته شده است و با شکل ساده و منحصر به فردش آن را به میزی سبک ، قابل حمل و همه کاره تبدیل کرده است .

 

 

 

با توجه به اینکه تنظیم شیب میز به آسانی صورت می گیرد ، آیا ممکن است هنگام استفاده صفحه و پایه مدام از هم جدا شوند ؟

مصرف کننده عزیز ، طراحان تیبل میت برای تنظیم شیب سطح روی میز از یک مکانیسم بسیار ساده استفاده کرده اند تا این کار هم به آسانی انجام شود و هم چنین مشکلی پیش نیاید . بدین منظور شما باید صفحه رویی را به سمت بالا ببرید تا قفل اتصال صفحه و پایه باز شود و با توجه به اینکه هنگام استفاده فشار به سمت پایین و بر روی صفحه خواهد بود هیچگاه چنین مشکل احتمالی پیش نخواهد آمد .

 

صفحه میز تیبل میت به چه اندازه ای است ؟

این صفحه ، مستطیلی به عرض ۴۰ سانتیمتر و طول ۵۲ سانتیمتر است .

 

قوس ستون فقرات

صندلی و میز تحریر طوری باید تنظیم شوند که اگر مانیتور روی میز است، به موازات چشم باشد نه پایین تر و نه بالاتر. قوس محدب گودی کمر را می پوشاند و قوس مقعر تحدب پشت را در بر می گیرد. صندلی بهتر است ارگونومیک باشد و قوس های ستون فقرات را در بر بگیرد اما اگر پشتی صندلی صاف بود، برای پر کردن قوس می توان از بالشتک های مخصوص پشت صندلی استفاده کرد.

ابعاد صندلی


رویه صندلی

ارتفاع صندلی هرقدر باشد، زانو باید در زاویه 90 درجه قرار بگیرد. جنس نشیمنگاه نباید خیلی نرم باشد که داخلش فرو برویم و نه خیلی سفت باشد که ثابت در جای خود باقی بماند. باید به صورتی باشد که وقتی با انگشت فشار ملایمی به صندلی می آوریم یک یا دو سانتی متر فرو برود و بعد هم به حالت اولیه اش بازگردد. در واقع جنس رویه صندلی باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد.

ارتفاع پشتی

ارتفاع پشتی صندلی باید کاملا کتف ها را بپوشاند و تا مهره هفتم گردن بیاید؛ پشتی صندلی باید دو قوس داشته باشد، یکی قوس مقعر و یکی محدب. زمانی که فرد مطالعه می کند، بهتر است فاصله چشم تا روی کتاب به حدی باشد که گردن بیش از 20 درجه خم نشود. اگر مجبور بودید این کار را بکنید باید سطح میز مطالعه را بالا بیاورید. همچنین می توانید از رحل (نگه دارنده کتاب) یا یک سطح چوبی استفاده کنید تا مجبور نباشید گردن را بیشتر خم کنید.
صندلی مطالعه چوبی قوس دار راش
صندلی مطالعه چوبی قوس دار راش

 

 


میز تحریر بهتر است جدا از میز کامپیوتر یا لپ تاپ باشد؛ البته عموما این اتفاق نمی افتد. یکی به دلیل اینکه فضای اتاق این اجازه را نمی دهد و دیگر اینکه به لحاظ اقتصادی، خانواده ها نمی توانند دو بار هزینه کنند. در این صورت وقتی می خواهید از یک میز برای مطالعه و کامپیوتر استفاده کنید، سطح رویه میز باید بزرگ تر باشد.

 

ارتفاع صندلی هرقدر باشد، زانو باید در زاویه 90 درجه قرار بگیرد. جنس نشیمنگاه نباید خیلی نرم باشد كه داخلش فرو برویم و نه خیلی سفت باشد كه ثابت در جای خود باقی بماند. باید به صورتی باشد كه وقتی با انگشت فشار ملایمی به صندلی می‌آوریم یک یا دو سانتی‌متر فرو برود و بعد هم به حالت اولیه‌اش بازگردد. در واقع جنس رویه صندلی باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد.ارتفاع پشتی صندلی باید كاملا كتف‌ها را بپوشاند و تا مهره هفتم گردن بیاید؛ پشتی صندلی باید دو قوس داشته باشد، یكی قوس مقعر و یكی محدب. زمانی كه فرد مطالعه می‌كند، بهتر است فاصله چشم تا روی كتاب به حدی باشد كه گردن بیش از 20 درجه خم نشود. اگر مجبور بودید این كار را بكنید باید سطح میز مطالعه را بالا بیاورید. همچنین می‌توانید از رحل (نگه دارنده كتاب) یا یك سطح چوبی استفاده كنید تا مجبور نباشید گردن را بیشتر خم كنید.

 

 

تیبل میت

 

 

راهنمای خرید میز تحریر ایده آل بدانید

میز تحریر بهتر است جدا از میز كامپیوتر یا لپ‌تاپ باشد؛ البته عموما این اتفاق نمی‌افتد. یكی به دلیل اینكه فضای اتاق این اجازه را نمی‌دهد و دیگر اینكه به لحاظ اقتصادی، خانواده‌ها نمی‌توانند دو بار هزینه كنند. در این صورت وقتی می‌خواهید از یك میز برای مطالعه و كامپیوتر استفاده كنید، سطح رویه میز باید بزرگ‌تر باشد.این روزها برای دكوراسیون اتاق كودك، رنگ سفید، رنگ روز محسوب می‌شود. میز، تخت و سایر وسایل چوبی به رنگ سفید، پیشنهاد ویژه طراحان است كه فضای كوچك‌ترین اتاق‌ها را روشن و باز نشان می‌دهد. توصیه می‌كنیم حتی اگر رنگ سفید را دوست ندارید، برای رنگ اتاق كودك یا نوجوان خود سراغ رنگ‌های روشن بروید چون رنگ‌های تیره نشاط فضا را از بین می‌برند. 

نويسنده: مهناز ? تاريخ: جمعه 25 مهر 1396برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد