مرکز فروش تخصص انواع خرید میز پلین تیبل میت ایرانی خارجی 2023

مرکز فروش تخصص انواع خرید میز پلین تیبل میت ایرانی خارجی 2023

خرید حضوری میز پلین مردانه زنانه فروش میز پلین ارزان سفارش میز همه کاره پلین

میز های تاشو بسیار برای خانه های کوچک و مسفارت و ویلاها کاربرد دارد این میز ها بخاطر تاشو بودن و قابل حمل بودن برای خودرو هم مناسب است مثلا میز یا صندلی تا شو را در پشت ماشین میگذارید و هر کجای که به مسافرت میروید ان را به همراه ببرید مثلا در جنگل یا در دریا و یا هر جای دیگر باید قبل خرید میز تیبل میت تاشو به نکات طلایی توجه فرمایید که ما در این مقاله پرو پیمون به معرفی چندین مدل میز تیبل میست و میز های تاشو دیگر که مخصوص کودکان و بزرگسالان است پرداخته ایمآخرین قیمت میز مطالعه چوب تیبل میست را از ما بخواهید اگرچه ما تلاش زیادی برای دستیابی به بهترین و دقیق ترین قیمت ها میز تیبل مییست انجام می دهیم ، اما به دلیل نوسان قیمت این میز بسیار گران شده است   میز تحریر کلاسیک تیبل میت 10 سالی است وارد ایران شده است با پایه های غلزی میباشد ، میز مطالعه پلین یا تیبل میست  از لحاظ سادگی بسیار زیبا است. میز مقرون به صرفه ای است جایی برای قرار دادن وسایل شما دارد.

 

راهنمای خرید لپ تاپ چیست :

برای خرید میز لب تاب باید بدانید که به چه راتفاعی نیزا دارید ایا میخواهید روی زمین بنشیدنی یا روی صندلی که باید بدانید ایا میخواهید فقط لب تاپ قرار دهید یا وسایل دیگر چون مخیلی از میز های تیبل مییت بی کیفیت هستند و اگر وسایل سنگین روی سیطون میز قرار دهید میشکنند.

 

 میز تیبل میت لینکسرا

 

 

راهنمای خرید چند کاره کودکانه چیست :

 

برای خرید میز کودکانه باز هم ارتفاق میز چند کاره مهم است که ایا میخواهید کودک روی زمین بنشیند یا صندلی و باید به قد کودک هم توجه کنید که معمولا کودکان ه ماه رشد میکنند و میزی بخرید که بعدا هم استفاده نمایید. 

 

راهنمای خرید چند کاره مسافرتی چیست : 

 برای مسفارتی هم بهترین گزینه میز های کوچک هستند چون میز های تاشو بزگ مشکل ساز هستند و بسیار جا گیر البته در سفر میز های تاشو تیبل میست جواب گو هستند سعی کنید در سفر بهداشت را رعایت فرمایید تا کرونا خفتتون نکند. 

 

 

 

میز تیبل میت کودکانه

 

 

میز پلاستیکی تیبل میت مخصوص کودکان چیست :

میز کودکانه تیبل میت  یک میز و صندلی با قابلیت حمل شگفت آور است.  برای بسیاری از فعالیت های مختلف به سه قد مختلف و دو زاویه متفاوت تنظیم می شود. برای راحتی و ثبات بیشتر می توان آن را نزدیک صندلی تاشو موجود قرار داد.  بدون نیاز به ابزار در چند دقیقه جمع می شود. بعد خرید میز تیبل میت کودکانه دخترانه پسرانه و هنگام اتمام استفاده ، صندلی جمع می شود و به پشت میز  تیبل میت یا پلین می چسبد ، سپس میز و صندلی برای حمل و نگهداری آسان در کیف حمل قرار می گیرند. کیف حمل با دوام همچنین کتاب ، مداد ، مداد رنگی و سایر اقلام کوچک را در خود جای داده است. این ست میز و صندلی سبک کاربردهای زیادی دارد و با کیسه ذخیره سازی موجود می توانید آن را به هر جایی ببرید.

 

 مشخصات میز صندلی:


1. در عرض چند دقیقه جمع می شود.
2. بدون ابزار مورد نیاز است.
3. حمل آسان
4. ده ها مورد استفاده

یک میز و صندلی قابل حمل است که تقریباً در هر جایی متناسب است
قابل تنظیم به سه ارتفاع و دو زاویه مختلف
گیره های صندلی تاشو در پشت میز  برای نگهداری و قابلیت حمل آسان
مونتاژ آسان بدون نیاز به ابزاری
کیف ذخیره سازی و کیف حمل گنجانده شده است

  

تیبل میت رنگ سبز صورتی قرمز آبی

 

مشخصات محصول میز تیبل میت رنگی در جه دو هندی:


پلاستیک مواد ، PVCساخت هند مربع شکل میز بالا قد 2.5 پا ضخامت 5 تا 10 میلی متر وزن محصول 2.8 کیلوگرم حداقل تعداد سفارش 1 قطعه

 


توضیحات محصول


ما با بهره گیری از مهارتهای تیم حرفه ای واجد شرایط خود ، در ارائه طیف گسترده ای از Table Mate نقش مهمی داریم.

 

 

 

تیبل میت

 

مشخصات:

 

فروش میز تیبل میت فروشگاه پر از کالا لینک سرا بهترین مبلمان میز چند منظوره برای خانه شما است که می تواند برای غذا خوردن ، استفاده به عنوان پایه لپ تاپ ، میز مطالعه ، مطالعه ، نوشتن ، نقاشی ، هنر و صنایع دستی ، بازی های رومیزی ، به عنوان میز سینی در فضای باز ، نمایشگاه ها ، باغبانی ، میز سینی پاسیو ، میز سینی پذیرایی و غیره میز هم ردیف یک مزیت است که می تواند برای فعالیتهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد. این یک میز تاشو قابل تنظیم و قابل حمل است که در کنار بدن قرار گرفته و پشتیبانی بهینه ای برای انجام کار شما ارائه می دهد.
اکنون در یک میز تاشو باورنکردنی با نام جدید  موجود است. این یکی از راحت ترین و مفیدترین محصولی است که می توانید در خانه داشته باشید. با توجه به بسیار قابل تنظیم ساخته شده است. می توان از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد. با توجه به اندازه بدن و هدفی که از آن استفاده می کنید ، به سه روش ساده قابل تنظیم است. فقط چند دقیقه طول نمی کشد تا بدون اتصال دهنده ها و اتصالات مونتاژ شود.

 

 

میز صورتی دخترانه

 

 

این میز کدوکانه بچه گانه برای کار در خانه یا مسافرت ایده آل است ، استفاده از آن پایدار و راحت است. شکل ارگونومیک امکان استفاده راحت را در هر شرایطی فراهم می کند 

 

مشخصات میز خفن صورتی میز صورتی دخترانه1401:

 

طول: 60 سانتی متر
عرض: 36.5 سانتی متر (باریک ترین) 40 سانتی متر (در وسیع ترین نقطه)
قد: 25 سانتی متر (ترجمه شده: 4.5 سانتی متر)
ضخامت تخته: 1.3 سانتی متر
طول سوراخ قرص: 26.5 سانتی متر
عرض سوراخ قرص: 1.5 سانتی متر
قطر سوراخ جام: 7 سانتی متر
قطر پا: 1.5 سانتی متر

  

میز گرد تاشو پلاستیکی

 

 

مشخصات میز گرد تاشو چیست :

 

قطر 80 سانتی متر - ظرفیت بار 130 کیلوگرممیز پلاستیکی کافه تاشو مناسب برای استفاده در محیط داخلی و خارجی. میز پایدار و خوش ساخت ، بدون نیاز به هیچگونه نگهداری. مونتاژ و چیدمان ساده میز با حداقل فضای مورد نیاز در هنگام ذخیره سازی یا حمل و نقل.طریقه استفاده: بوفه ، دکه های فست فود ، بیسترو ، هتل ، سفره خانه ، ضیافت ، مهمانی های باغ ، رویدادهای تبلیغاتی ، پذیرایی ، نمایشگاه ها ، کمپینگ

 

ابعاد میز: قطر 80 سانتی متر ، ارتفاع 76 سانتی متر
ابعاد میز تا شده: 103 80 80 5 5 سانتی متر
وزن: 7 کیلوگرم
ساخت و ساز: فولاد با سطح درمان
تخته: پلی اتیلن HDPE سخت (با چگالی بالا) به رنگ خاکستری ضخامت 45 میلی متر

  

 

میز فلزی گلدار

 

شرح دقیق محصول

میز تاشو گل سبز 60 60 60 سانتی متر با رویه رنگی. در 5 رنگ زنده (صورتی ، سبز ، آبی ، گل صورتی ، سفید-مشکی) موجود در قاب میز: فلزی. تا شدن راحت است و هنگام تا شدن فضای زیادی را اشغال نمی کند. شما می توانید از میز در آشپزخانه ، اتاق کودکان ، در بالکن و همچنین در باغ استفاده کنید. امکان خرید صندلی و چهارپایه با طرح و رنگ یکسان.بالای میز: نئوپان روکش دارضخامت بالای میز: 2 سانتی متر میباشد.

 

 

 

میز چوبی تاشو

میز تاشو پل ساخته شده از ساج اندونزی با کیفیت. سیستم ما به شما امکان می دهد میز را در چند ثانیه تا کنید. جابجایی میز بسیار آسان است. مبلمان چوبی ما عمدتا برای استفاده طولانی مدت در فضای باز طراحی شده است. بالای میز باغ 3.5 سانتی متر ضخامت دارد. میزهای پل در تراس ها و رستوران ها محبوب هستند. با روغن ساج درمان می شود.

 

 

مولفه های

کد
GRD11018
قد
78 سانتی متر
رنگ
رنگ قهوه ای
مواد
چوب
علامت گذاری
مراکش

 

میز فلزی پلاستیکی تاشو گرد نقلی

 

میز مخصوص ویلا باغ خانه :

میز کاملاً فلزی بیسترو از صندلی هایی ساخته شده است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده اند و مخصوص فروشندگان لیموناد و فست فود هستند. مفهوم مدرن امروزی این میز هیچ یک از شهرت و عملکرد قبلی خود را از دست نداده است. برعکس ، الگویی که فرموب را نشان می دهد نبوغ و سرخوشی پیدا کرده است. 


اطلاعات محصول
مواد: فلز
رنگ سفید
قطر: 77 سانتی متر
قد: 74 سانتی متر
وزن: 6 کیلوگرم
صفحه: فلز نقاشی شده
پایه: فلز رنگ شده

 

 

میز فلزی پلاستیکی لب تاپ لب تاب نوت بوک تبلت گوشی

 


نوع یز مطالعه
ایستاده آزاد
مواد اولیه پلاستیک
رنگ اصلی رنگ زرد
ابعاد عرض 64 سانتی متر
قد 70 سانتی متر
عمق 45 سانتی متر
وزن 4 کیلوگرم
فقط 1 سال در برابر نقص تولید

ضمانت نامه خسارت وارده به محصول به دلیل نصب نادرست توسط مشتری را پوشش نمی دهد. ساییدگی و پارگی طبیعی به دلیل استفاده از محصول ایجاد می شود.

 

 

میز فلزی پلاستیکی لب تاپ لب تاب نوت بوک تبلت گوشی

 

 

مشخصات فنی
ابعاد عرض 60 سانتی متر
قد 93 سانتی متر
عمق 40 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم

 

- ممکن است رنگ محصول نسبت به تصویر نمایش داده شده روی صفحه شما کمی متفاوت باشد. این به دلیل نور ، کیفیت پیکسل و تنظیمات رنگ استفروشگاه هیچ یک از محصولات یا مارک های ارائه شده تحت نشان تأیید شده دوام را تأیید نمی کند و هیچ گونه مسئولیتی راجع به کیفیت ، خرید و فروش   تحویل یا خدمات پس از فروش این محصولات را قبول نمی کند 

 

 

صندلی تاشو

 

 میز تاشو مخصوص مسافرت :

صندلی تاو ساخته شده از فلز و چوب است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده اند و نمونه هایی از فروشندگان و فست فود بوده اند. مفهوم مدرن امروزی این صندلی هیچ یک از شهرت و عملکرد قبلی خود را از دست نداده است. 


اطلاعات محصول
دسته: صندلی باغ
مواد: چوب 
رنگ: طبیعی
عرض: 39.5 سانتی متر
عمق: 39 سانتی متر
قد: 82 سانتی متر
عمق صندلی: 31 سانتی متر
ارتفاع صندلی: 45 سانتی متر
عرض پشتی: 42 سانتی متر
وزن: 4.8 کیلوگرم
ماده: چوب راش
ساخت و ساز: فلز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهناز ? تاريخ: چهار شنبه 4 بهمن 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?