مرکز فروش تخصص انواع خرید میز پلین تیبل میت ایرانی خارجی 2023

خرید حضوری میز پلین مردانه زنانه فروش میز پلین ارزان سفارش میز همه کاره پلین

راهنمای خرید میز مطالعه  زمانی که فرد روی صندلی می نشیند، زاویه پاها و زانوها باید 90 درجه و زاویه ران و نیم تنه به سمت پشت 90 تا 110 درجه باشد و کف پا کاملاً با زمین تماس داشته باشد. بنابراین اگر پشتی صندلی قابل تنظیم است، پیشنهاد می شود آن را با زاویه بین 90 تا 110 درجه قرار دهید.قیمت میزها متفاوت است. قیمت میز به متریال آن بستگی دارد. هر چه جنس میز بهتر باشد و برندهای معروف تری داشته باشد، قیمت آن بیشتر است. می توانید به نجار سفارش دهید تا به سلیقه شما و فرزندتان میز بسازد. میز خود را از یک فروشگاه معتبر که محصولات باکیفیت ارائه می دهد خریداری کنید.

 

 

راهنمای خرید میز مطالعه

 

 

نکات طلایی هنگام خرید میز تحریر چیست:


اولین چیزی که در هنگام خرید میز باید به آن توجه کنید دوام و استحکام آن است بهترین نوع میز تحریر برای کودک شما میز تحریری است که از چوب یا روکش چوبی ساخته شده باشد. این به این دلیل است که کتاب ها و ابزارها کمتر دچار لغزش می شوندطول یک میز استاندارد باید بین 70 تا 150 سانتی متر باشد. یک میز استاندارد تقریباً 60-75 سانتی متر عمق دارد. ارتفاع میز از سطح زمین باید بین 73 تا 77 سانتی متر باش اگر اتاق شما کوچک است، سعی نکنید میز L بخرید. میز L فضای زیادی را در اتاق شما اشغال می کند. میزها باید نزدیک به کتابخانه قرار گیرند، بنابراین خوب است فضای خالی اطراف کتابخانه را برای این منظور در نظر بگیرید.

 

 

راهنمای خرید میز مطالعه 

 

نوع صندلی چگونه باشد :

همان طور که در بالا اشاره شد جنس ابر صندلی باید از فوسم سرد باشد چون فوم سرد حالت ارتجاعی دارد و بعد این که از روی صندلی بلند شدین به حالت اصلی بر میگیردد اما اگر ابر باشد بعد از مدتی حجمش کم میشود و باعث میشود که نشیمنگاه شما درد بگیرد و راحت نباشید.

 

راهنمای خرید میز مطالعه

 

 سخن پایانی : 

مهم نیست که صندلی چقدر بلند باشد، زانوهای شما باید زاویه 90 درجه داشته باشند. جنس صندلی نباید خیلی نرم باشد تا در آن فرو برود و همچنین نباید خیلی سفت باشد. وقتی ورق را با انگشت کمی فشار دهید باید 1 تا 2 سانتی متر فرو برود و سپس به حالت اولیه برگردد. در عمل، مواد صندلی باید فنری باشد.میز باید جدا از میز کامپیوتر یا لپ تاپ باشد. البته معمولا این اتفاق نمی افتد. یکی به این دلیل که فضای اتاق اجازه این کار را نمی دهد و دیگری به این دلیل که خانواده توانایی دوبار هزینه کردن را ندارند. در این صورت، اگر می خواهید از میز برای مطالعه یا کامپیوتر استفاده کنید، باید سطح بالایی را بزرگتر کنید.

نويسنده: مهناز ? تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

میز های تاشو بسیار برای خانه های کوچک و مسفارت و ویلاها کاربرد دارد این میز ها بخاطر تاشو بودن و قابل حمل بودن برای خودرو هم مناسب است مثلا میز یا صندلی تا شو را در پشت ماشین میگذارید و هر کجای که به مسافرت میروید ان را به همراه ببرید مثلا در جنگل یا در دریا و یا هر جای دیگر باید قبل خرید میز تیبل میت تاشو به نکات طلایی توجه فرمایید که ما در این مقاله پرو پیمون به معرفی چندین مدل میز تیبل میست و میز های تاشو دیگر که مخصوص کودکان و بزرگسالان است پرداخته ایمآخرین قیمت میز مطالعه چوب تیبل میست را از ما بخواهید اگرچه ما تلاش زیادی برای دستیابی به بهترین و دقیق ترین قیمت ها میز تیبل مییست انجام می دهیم ، اما به دلیل نوسان قیمت این میز بسیار گران شده است   میز تحریر کلاسیک تیبل میت 10 سالی است وارد ایران شده است با پایه های غلزی میباشد ، میز مطالعه پلین یا تیبل میست  از لحاظ سادگی بسیار زیبا است. میز مقرون به صرفه ای است جایی برای قرار دادن وسایل شما دارد.

 

راهنمای خرید لپ تاپ چیست :

برای خرید میز لب تاب باید بدانید که به چه راتفاعی نیزا دارید ایا میخواهید روی زمین بنشیدنی یا روی صندلی که باید بدانید ایا میخواهید فقط لب تاپ قرار دهید یا وسایل دیگر چون مخیلی از میز های تیبل مییت بی کیفیت هستند و اگر وسایل سنگین روی سیطون میز قرار دهید میشکنند.

 

 میز تیبل میت لینکسرا

 

 

راهنمای خرید چند کاره کودکانه چیست :

 

برای خرید میز کودکانه باز هم ارتفاق میز چند کاره مهم است که ایا میخواهید کودک روی زمین بنشیند یا صندلی و باید به قد کودک هم توجه کنید که معمولا کودکان ه ماه رشد میکنند و میزی بخرید که بعدا هم استفاده نمایید. 

 

راهنمای خرید چند کاره مسافرتی چیست : 

 برای مسفارتی هم بهترین گزینه میز های کوچک هستند چون میز های تاشو بزگ مشکل ساز هستند و بسیار جا گیر البته در سفر میز های تاشو تیبل میست جواب گو هستند سعی کنید در سفر بهداشت را رعایت فرمایید تا کرونا خفتتون نکند. 

 

 

 

میز تیبل میت کودکانه

 

 

میز پلاستیکی تیبل میت مخصوص کودکان چیست :

میز کودکانه تیبل میت  یک میز و صندلی با قابلیت حمل شگفت آور است.  برای بسیاری از فعالیت های مختلف به سه قد مختلف و دو زاویه متفاوت تنظیم می شود. برای راحتی و ثبات بیشتر می توان آن را نزدیک صندلی تاشو موجود قرار داد.  بدون نیاز به ابزار در چند دقیقه جمع می شود. بعد خرید میز تیبل میت کودکانه دخترانه پسرانه و هنگام اتمام استفاده ، صندلی جمع می شود و به پشت میز  تیبل میت یا پلین می چسبد ، سپس میز و صندلی برای حمل و نگهداری آسان در کیف حمل قرار می گیرند. کیف حمل با دوام همچنین کتاب ، مداد ، مداد رنگی و سایر اقلام کوچک را در خود جای داده است. این ست میز و صندلی سبک کاربردهای زیادی دارد و با کیسه ذخیره سازی موجود می توانید آن را به هر جایی ببرید.

 

 مشخصات میز صندلی:


1. در عرض چند دقیقه جمع می شود.
2. بدون ابزار مورد نیاز است.
3. حمل آسان
4. ده ها مورد استفاده

یک میز و صندلی قابل حمل است که تقریباً در هر جایی متناسب است
قابل تنظیم به سه ارتفاع و دو زاویه مختلف
گیره های صندلی تاشو در پشت میز  برای نگهداری و قابلیت حمل آسان
مونتاژ آسان بدون نیاز به ابزاری
کیف ذخیره سازی و کیف حمل گنجانده شده است

  

تیبل میت رنگ سبز صورتی قرمز آبی

 

مشخصات محصول میز تیبل میت رنگی در جه دو هندی:


پلاستیک مواد ، PVCساخت هند مربع شکل میز بالا قد 2.5 پا ضخامت 5 تا 10 میلی متر وزن محصول 2.8 کیلوگرم حداقل تعداد سفارش 1 قطعه

 


توضیحات محصول


ما با بهره گیری از مهارتهای تیم حرفه ای واجد شرایط خود ، در ارائه طیف گسترده ای از Table Mate نقش مهمی داریم.

 

 

 

تیبل میت

 

مشخصات:

 

فروش میز تیبل میت فروشگاه پر از کالا لینک سرا بهترین مبلمان میز چند منظوره برای خانه شما است که می تواند برای غذا خوردن ، استفاده به عنوان پایه لپ تاپ ، میز مطالعه ، مطالعه ، نوشتن ، نقاشی ، هنر و صنایع دستی ، بازی های رومیزی ، به عنوان میز سینی در فضای باز ، نمایشگاه ها ، باغبانی ، میز سینی پاسیو ، میز سینی پذیرایی و غیره میز هم ردیف یک مزیت است که می تواند برای فعالیتهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد. این یک میز تاشو قابل تنظیم و قابل حمل است که در کنار بدن قرار گرفته و پشتیبانی بهینه ای برای انجام کار شما ارائه می دهد.
اکنون در یک میز تاشو باورنکردنی با نام جدید  موجود است. این یکی از راحت ترین و مفیدترین محصولی است که می توانید در خانه داشته باشید. با توجه به بسیار قابل تنظیم ساخته شده است. می توان از آن برای اهداف مختلف استفاده کرد. با توجه به اندازه بدن و هدفی که از آن استفاده می کنید ، به سه روش ساده قابل تنظیم است. فقط چند دقیقه طول نمی کشد تا بدون اتصال دهنده ها و اتصالات مونتاژ شود.

 

 

میز صورتی دخترانه

 

 

این میز کدوکانه بچه گانه برای کار در خانه یا مسافرت ایده آل است ، استفاده از آن پایدار و راحت است. شکل ارگونومیک امکان استفاده راحت را در هر شرایطی فراهم می کند 

 

مشخصات میز خفن صورتی میز صورتی دخترانه1401:

 

طول: 60 سانتی متر
عرض: 36.5 سانتی متر (باریک ترین) 40 سانتی متر (در وسیع ترین نقطه)
قد: 25 سانتی متر (ترجمه شده: 4.5 سانتی متر)
ضخامت تخته: 1.3 سانتی متر
طول سوراخ قرص: 26.5 سانتی متر
عرض سوراخ قرص: 1.5 سانتی متر
قطر سوراخ جام: 7 سانتی متر
قطر پا: 1.5 سانتی متر

  

میز گرد تاشو پلاستیکی

 

 

مشخصات میز گرد تاشو چیست :

 

قطر 80 سانتی متر - ظرفیت بار 130 کیلوگرممیز پلاستیکی کافه تاشو مناسب برای استفاده در محیط داخلی و خارجی. میز پایدار و خوش ساخت ، بدون نیاز به هیچگونه نگهداری. مونتاژ و چیدمان ساده میز با حداقل فضای مورد نیاز در هنگام ذخیره سازی یا حمل و نقل.طریقه استفاده: بوفه ، دکه های فست فود ، بیسترو ، هتل ، سفره خانه ، ضیافت ، مهمانی های باغ ، رویدادهای تبلیغاتی ، پذیرایی ، نمایشگاه ها ، کمپینگ

 

ابعاد میز: قطر 80 سانتی متر ، ارتفاع 76 سانتی متر
ابعاد میز تا شده: 103 80 80 5 5 سانتی متر
وزن: 7 کیلوگرم
ساخت و ساز: فولاد با سطح درمان
تخته: پلی اتیلن HDPE سخت (با چگالی بالا) به رنگ خاکستری ضخامت 45 میلی متر

  

 

میز فلزی گلدار

 

شرح دقیق محصول

میز تاشو گل سبز 60 60 60 سانتی متر با رویه رنگی. در 5 رنگ زنده (صورتی ، سبز ، آبی ، گل صورتی ، سفید-مشکی) موجود در قاب میز: فلزی. تا شدن راحت است و هنگام تا شدن فضای زیادی را اشغال نمی کند. شما می توانید از میز در آشپزخانه ، اتاق کودکان ، در بالکن و همچنین در باغ استفاده کنید. امکان خرید صندلی و چهارپایه با طرح و رنگ یکسان.بالای میز: نئوپان روکش دارضخامت بالای میز: 2 سانتی متر میباشد.

 

 

 

میز چوبی تاشو

میز تاشو پل ساخته شده از ساج اندونزی با کیفیت. سیستم ما به شما امکان می دهد میز را در چند ثانیه تا کنید. جابجایی میز بسیار آسان است. مبلمان چوبی ما عمدتا برای استفاده طولانی مدت در فضای باز طراحی شده است. بالای میز باغ 3.5 سانتی متر ضخامت دارد. میزهای پل در تراس ها و رستوران ها محبوب هستند. با روغن ساج درمان می شود.

 

 

مولفه های

کد
GRD11018
قد
78 سانتی متر
رنگ
رنگ قهوه ای
مواد
چوب
علامت گذاری
مراکش

 

میز فلزی پلاستیکی تاشو گرد نقلی

 

میز مخصوص ویلا باغ خانه :

میز کاملاً فلزی بیسترو از صندلی هایی ساخته شده است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده اند و مخصوص فروشندگان لیموناد و فست فود هستند. مفهوم مدرن امروزی این میز هیچ یک از شهرت و عملکرد قبلی خود را از دست نداده است. برعکس ، الگویی که فرموب را نشان می دهد نبوغ و سرخوشی پیدا کرده است. 


اطلاعات محصول
مواد: فلز
رنگ سفید
قطر: 77 سانتی متر
قد: 74 سانتی متر
وزن: 6 کیلوگرم
صفحه: فلز نقاشی شده
پایه: فلز رنگ شده

 

 

میز فلزی پلاستیکی لب تاپ لب تاب نوت بوک تبلت گوشی

 


نوع یز مطالعه
ایستاده آزاد
مواد اولیه پلاستیک
رنگ اصلی رنگ زرد
ابعاد عرض 64 سانتی متر
قد 70 سانتی متر
عمق 45 سانتی متر
وزن 4 کیلوگرم
فقط 1 سال در برابر نقص تولید

ضمانت نامه خسارت وارده به محصول به دلیل نصب نادرست توسط مشتری را پوشش نمی دهد. ساییدگی و پارگی طبیعی به دلیل استفاده از محصول ایجاد می شود.

 

 

میز فلزی پلاستیکی لب تاپ لب تاب نوت بوک تبلت گوشی

 

 

مشخصات فنی
ابعاد عرض 60 سانتی متر
قد 93 سانتی متر
عمق 40 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم

 

- ممکن است رنگ محصول نسبت به تصویر نمایش داده شده روی صفحه شما کمی متفاوت باشد. این به دلیل نور ، کیفیت پیکسل و تنظیمات رنگ استفروشگاه هیچ یک از محصولات یا مارک های ارائه شده تحت نشان تأیید شده دوام را تأیید نمی کند و هیچ گونه مسئولیتی راجع به کیفیت ، خرید و فروش   تحویل یا خدمات پس از فروش این محصولات را قبول نمی کند 

 

 

صندلی تاشو

 

 میز تاشو مخصوص مسافرت :

صندلی تاو ساخته شده از فلز و چوب است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده اند و نمونه هایی از فروشندگان و فست فود بوده اند. مفهوم مدرن امروزی این صندلی هیچ یک از شهرت و عملکرد قبلی خود را از دست نداده است. 


اطلاعات محصول
دسته: صندلی باغ
مواد: چوب 
رنگ: طبیعی
عرض: 39.5 سانتی متر
عمق: 39 سانتی متر
قد: 82 سانتی متر
عمق صندلی: 31 سانتی متر
ارتفاع صندلی: 45 سانتی متر
عرض پشتی: 42 سانتی متر
وزن: 4.8 کیلوگرم
ماده: چوب راش
ساخت و ساز: فلز

نويسنده: مهناز ? تاريخ: چهار شنبه 4 بهمن 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

فروش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین میز همه کاره پـلیـنميزي خارق العاده براي تمامي افراد خانواده و مناسب براي تمام سنينTable Mate مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کندفقط کافیست بنشینید و Table Mate را با یک انگشت به طرف خود بکشید .میزی خارق العاده برای تمامی افراد خانواده و مناسب برای تمام سنینTable Mate مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کندفقط کافیست بنشینید و Table Mate را با یک انگشت به طرف خود بکشید .خرید میز پلین و صندلی مناسب و روش صحیح نشستن مهمترین شرط مطالعه و تحریر است که عدم رعایت آن علاوه بر ایجاد خستگی زودرس با گذر زمان باعث ایجاد بیماریهای جسمانی مانند دردهای مفاصل گردن و کمر , خستگی و خشکی چشم و عیوب انکساری ( خصوصا در کودکان هنگام انجام تکالیف ) می شود.



 

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین ویژگی های میز تیبل میت پلین:
- قابل تنظيم در 6 ارتفاع و 3 زاويه مختلف
- داراي صفحه نشكن از پلاستيك كاملا بهداشتي
- مقاوم در برابر ضربه سايش و خراشيدگي
- به آساني حمل مي شود
- به راحتي باز و بسته مي شود
- جاي كمي را اشغال مي كند
- فنر تنظيم ارتفاع از يك آلياژ خاص توليد شده كه به مرور زمان خاصيت خود را از دست نمي دهد
و تنظيم ارتفاع میز تیبل میت پلین هميشه به سادگي روز اول خواهد بود
- قابليت تحمل وزن 22 كيلوگرم(50 پوند)

 

 

 

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 48.000 تـومان

موارد استفاده ميز تیبل میت پلین :
همه موارد !!
ميز تحرير در همه سنين
ميز لپ تاپ
ميز غذاخوري براي همه سنين
ميز.........

 

ویژگی های ميز تیبل میت پلین :

* کم جا و سبک
* پایه های محکم
* سهولت جا به جایی
* قابلیت نگهداری زیر تخت و مبلمان
* قابلیت تنظیم در 6 ارتفاع و 3 زاویه

 

 مناسب و روش صحيح نشستن مهمترين شرط مطالعه و تحرير است كه عدم رعايت آن علاوه بر ايجاد خستگي زودرس با گذر زمان باعث ايجاد بيماريهاي جسماني مانند دردهاي مفاصل گردن و كمر , خستگي و خشكي چشم و عيوب انكساري ( خصوصا در كودكان هنگام انجام تكاليف ) مي شود.

 

بیشتر بخوانید : مرکز خرید انواع میز تیبل میت تاشو بزرگ کوچک همه کاره چند کاره در انواع مارک

 

 

فوش پستی میز رنگ سفید همه کاره پلین

 


اولياء محترم دانش آموزان و كودكان مي توانند از ميز تيبل ميت كه قابليت تنظيم در 6 ارتفاع ( متناسب با قد ) و 3 زاويه را دارد به عنوان مناسب ترين فروش ميز پلین تحرير و مطالعه جهت فرزندان خود استفاده كنند.همچنين دانشجويان , كارمندان , نويسندگان و ساير افراد مي توانند از اين كاربرد عالي ميز استفاده كنند و از مطالعه و نوشتن لذت ببرند.سالمندان عزيز به علت كهولت سن و بيماري نياز به استفاده از لوازم و ابزار خاص براي سهولت در انجام كارهاي روزانه دارند . يكي از اين لوازم ميزي است كه آنها بتوانند جهت خوردن غذا (در تخت خواب يا صندلي هاي خاص ) مطالعه و نماز خواندن به صورت نشسته و استفاده در خارج از منزل و محيط هاي ديگر و . . . از آن استفاده كنند كه شرايط مناسبي داشته باشد تا سالمندان عزيز بتوانند به راحتي و سهولت از آن استفاده كنند.

 

 

 

پرسش های عمومی:

سوال های متداول در ارتباط با میز تیبل میت اوریجینال original table mate :

با وجود دو پایه آیا مقاومت صفحه رویی کم نیست؟

به هیج وجه.تیبل میت میتواند وزنی حدود ۲۰ کیلوگرم را تحمل کند و این به دلیل طراحی ویژه ای است که در پایه های آن صورت گرفته و فشار وارد شده به سطح میز را به خوبی تقسیم کرده و به پایه ها منتقل میکند.توجه داشته باشید که از این میز به عنوان نردبان و یا چهار پایه استفاده نکنید. همچنین از قرار دادن کودکان بر روی آن خودداری کنید.


کاناپه من باید چقدر از سطح زمین بالاتر باشد تا بتوانم از تیبل میت استفاده کنم ؟

برای قرار گرفتن پایه های تیبل میتدر زیر مبل ، کاناپه یا تخت شما حداقل فاصله ای که این لوازم با زمین دارند کافی است . اما برای اطلاع باید بدانید قطر پایه های میله ای شکل تیبل میت ،۲ سانتیمتر است .

 

 

وزن میز چقدر است ؟

تیبل میت تنها ۵/۲ کیلو گرم وزن دارد .


آیا راحتی حرکت پایه ها بدلیل وجود چرخ در آنها است ؟

خیر ، هیچ چرخی در پایه ها وجود ندارد . شکل و طراحی صیقلی پایه ها ، بدون هیچ لبه تیزی که به فرش گیر کند و باعث پارگی شود و یا بر روی سطوح کف خش بیاندازد ، باعث سر خوردن راحت و آسان تیبل میت می شود .


آیا تیبل میت از جنس خاصی ساخته شده که تا این حد سبک است ؟

صفحه رویی تیبل میت از پلاستیک پولی پروپیلن و پایه های آن از آلومینیوم سبک و مقاوم ساخته شده است و با شکل ساده و منحصر به فردش آن را به میزی سبک ، قابل حمل و همه کاره تبدیل کرده است .

 

 

 

با توجه به اینکه تنظیم شیب میز به آسانی صورت می گیرد ، آیا ممکن است هنگام استفاده صفحه و پایه مدام از هم جدا شوند ؟

مصرف کننده عزیز ، طراحان تیبل میت برای تنظیم شیب سطح روی میز از یک مکانیسم بسیار ساده استفاده کرده اند تا این کار هم به آسانی انجام شود و هم چنین مشکلی پیش نیاید . بدین منظور شما باید صفحه رویی را به سمت بالا ببرید تا قفل اتصال صفحه و پایه باز شود و با توجه به اینکه هنگام استفاده فشار به سمت پایین و بر روی صفحه خواهد بود هیچگاه چنین مشکل احتمالی پیش نخواهد آمد .

 

صفحه میز تیبل میت به چه اندازه ای است ؟

این صفحه ، مستطیلی به عرض ۴۰ سانتیمتر و طول ۵۲ سانتیمتر است .

 

قوس ستون فقرات

صندلی و میز تحریر طوری باید تنظیم شوند که اگر مانیتور روی میز است، به موازات چشم باشد نه پایین تر و نه بالاتر. قوس محدب گودی کمر را می پوشاند و قوس مقعر تحدب پشت را در بر می گیرد. صندلی بهتر است ارگونومیک باشد و قوس های ستون فقرات را در بر بگیرد اما اگر پشتی صندلی صاف بود، برای پر کردن قوس می توان از بالشتک های مخصوص پشت صندلی استفاده کرد.

ابعاد صندلی


رویه صندلی

ارتفاع صندلی هرقدر باشد، زانو باید در زاویه 90 درجه قرار بگیرد. جنس نشیمنگاه نباید خیلی نرم باشد که داخلش فرو برویم و نه خیلی سفت باشد که ثابت در جای خود باقی بماند. باید به صورتی باشد که وقتی با انگشت فشار ملایمی به صندلی می آوریم یک یا دو سانتی متر فرو برود و بعد هم به حالت اولیه اش بازگردد. در واقع جنس رویه صندلی باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد.

ارتفاع پشتی

ارتفاع پشتی صندلی باید کاملا کتف ها را بپوشاند و تا مهره هفتم گردن بیاید؛ پشتی صندلی باید دو قوس داشته باشد، یکی قوس مقعر و یکی محدب. زمانی که فرد مطالعه می کند، بهتر است فاصله چشم تا روی کتاب به حدی باشد که گردن بیش از 20 درجه خم نشود. اگر مجبور بودید این کار را بکنید باید سطح میز مطالعه را بالا بیاورید. همچنین می توانید از رحل (نگه دارنده کتاب) یا یک سطح چوبی استفاده کنید تا مجبور نباشید گردن را بیشتر خم کنید.
صندلی مطالعه چوبی قوس دار راش
صندلی مطالعه چوبی قوس دار راش

 

 


میز تحریر بهتر است جدا از میز کامپیوتر یا لپ تاپ باشد؛ البته عموما این اتفاق نمی افتد. یکی به دلیل اینکه فضای اتاق این اجازه را نمی دهد و دیگر اینکه به لحاظ اقتصادی، خانواده ها نمی توانند دو بار هزینه کنند. در این صورت وقتی می خواهید از یک میز برای مطالعه و کامپیوتر استفاده کنید، سطح رویه میز باید بزرگ تر باشد.

 

ارتفاع صندلی هرقدر باشد، زانو باید در زاویه 90 درجه قرار بگیرد. جنس نشیمنگاه نباید خیلی نرم باشد كه داخلش فرو برویم و نه خیلی سفت باشد كه ثابت در جای خود باقی بماند. باید به صورتی باشد كه وقتی با انگشت فشار ملایمی به صندلی می‌آوریم یک یا دو سانتی‌متر فرو برود و بعد هم به حالت اولیه‌اش بازگردد. در واقع جنس رویه صندلی باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد.ارتفاع پشتی صندلی باید كاملا كتف‌ها را بپوشاند و تا مهره هفتم گردن بیاید؛ پشتی صندلی باید دو قوس داشته باشد، یكی قوس مقعر و یكی محدب. زمانی كه فرد مطالعه می‌كند، بهتر است فاصله چشم تا روی كتاب به حدی باشد كه گردن بیش از 20 درجه خم نشود. اگر مجبور بودید این كار را بكنید باید سطح میز مطالعه را بالا بیاورید. همچنین می‌توانید از رحل (نگه دارنده كتاب) یا یك سطح چوبی استفاده كنید تا مجبور نباشید گردن را بیشتر خم كنید.

 

 

تیبل میت

 

 

راهنمای خرید میز تحریر ایده آل بدانید

میز تحریر بهتر است جدا از میز كامپیوتر یا لپ‌تاپ باشد؛ البته عموما این اتفاق نمی‌افتد. یكی به دلیل اینكه فضای اتاق این اجازه را نمی‌دهد و دیگر اینكه به لحاظ اقتصادی، خانواده‌ها نمی‌توانند دو بار هزینه كنند. در این صورت وقتی می‌خواهید از یك میز برای مطالعه و كامپیوتر استفاده كنید، سطح رویه میز باید بزرگ‌تر باشد.این روزها برای دكوراسیون اتاق كودك، رنگ سفید، رنگ روز محسوب می‌شود. میز، تخت و سایر وسایل چوبی به رنگ سفید، پیشنهاد ویژه طراحان است كه فضای كوچك‌ترین اتاق‌ها را روشن و باز نشان می‌دهد. توصیه می‌كنیم حتی اگر رنگ سفید را دوست ندارید، برای رنگ اتاق كودك یا نوجوان خود سراغ رنگ‌های روشن بروید چون رنگ‌های تیره نشاط فضا را از بین می‌برند. 

نويسنده: مهناز ? تاريخ: جمعه 25 مهر 1396برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد